facebook pinterest You Tube

dinsdag 14 juni 2016

Girly zomerhoedje

Hallo allemaal,
 
Ik kon niet wachten om dit leuke hoedje met jullie te delen.
Ik heb het gisteren avond nog afgewerkt.
Het hoorde eigenlijk bij de Baby shoes die ik onlangs gemaakt heb.


 
 



Voor het hoedje en het bloempje heb ik de overschot wol gebruikt van het projectje Baby shoes.
Heb het patroontje op You Tube gevonden en kon niet anders dan het te proberen, oh zo schattig .
klik hier voor het hoedje.
klik hier voor het bloempje.
Het lintje is niet zelf gemaakt maar heb het ooit is ergens gekocht.
Vraag me niet waar, want ik zou het echt niet meer weten.
Verzamelen van allerlei embellishments, knoopjes lint noem maar op is een kleine obssesie geworden ik gooi dus niets meer weg.
Een knoopje aan toegevoegd en het resultaat mag er toch wel wezen. 


Geen opmerkingen: