facebook pinterest You Tube

zondag 24 juli 2016

Letterbox part 2

Hallo allemaal,

Hier ben ik weer met het vervolg van het maken van mijn letterbox.
Waar waren we gebleven?
Ik plan niet al te veel vooruit en kijk op het moment zelf welk materiaal, papier enz... ik ga gebruiken.
Het is nog niet klaar, maar heb toch weeral wat verder kunnen doen. Haast en spoed is zelden goed.


Zoals je kan zien heb ik nog niets gebruikt van wat er in de doos zat, ik ga liever op mijn gevoel af.

Heb mijn ladenkastje volledig terug uit elkaar gehaald. Dat werkt voor mij een pak gemakkelijker.




Ik ben verder gegaan met het allemaal een likje verf te geven.










Een leuk papiertje gekozen 


Knippen maar.














Voor dat ik  het papier heb geplakt heb ik eerst het kastje en het papier bewerkt met Distress Ink.

deurtjes in wording





voor de deurtjes heb ik zelf deurknopjes gemaakt.
gemaakt van kurkdopjes en eyelets.






De achterkant van ket kastje



Het geheel terug in elkaar gezet. en helemaal geverfd met vernislijm, of met andere woorden decoupage techniek toegepast.






Voila!
Tot hier ben ik dan gekomen.
Dan zie ik jullie graag terug in part 3
willen jullie nog is een kijkje nemen naar part 1 klik hier.



Geen opmerkingen: