facebook pinterest You Tube

zondag 7 februari 2016

Een leuk hebbe-ding




Hallo allemaal,

Weer klaar om jullie iets leuk te laten zien.
Ik ben op het moment druk bezig met allerlei leuks te maken,
vol van ideetjes niet weten waar beginnen en tijd te kort.

Enjoy!



Je zal dit ongetwijfeld al tegen gekomen zijn in mijn werkplekje.


Ik bewaar er kleingeld in en de centjes dat ik krijg voor gemaakte cadeautjes en met die centjes koop ik dan wat materiaal of papier.









Je kan het niet alleen gebruiken als spaarpot, maar ook voor je embellishments ,potloden, stiften, verfborstels  noem maar op... in bewaren.


 AAN DE SLAG




De doos wordt eigenlijk gebruikt voor tabak in te bewaren en mijn broer verzamelt ze voor mij zodat ik ze kan gebruiken.
Handig toch?
Met veel fantasie, papier, washi tape, lint en embellishments is dit het resultaat.



LEUK OM WETEN.
Het deksel heeft een diameter van 10cm
en het doosje een hoogte van 13 cm.

Om de geur van tabak weg te krijgen heb ik wat lavendel gebruikt. en dan goed laten verluchten.

 




Geen opmerkingen: