facebook pinterest You Tube

dinsdag 16 februari 2016

Stamboom lay-out

Hallo allemaal,

Druk weekend achter de rug Valentijn en mijn bompa's 80ste verjaardag gevierd op één dag. Ook was het mijn jongste broer zijn verjaardag op 13 februari en heb natuurlijk voor hem ook iets leuk gemaakt op vraag van zijn vriendin, meer daarover in mijn volgend bericht.
Voor mijn bompa's 80 ste verjaardag had ik het idee om voor hem een stamboom lay-out te maken.
Dit was het resultaat.
Enjoy
 
 

Heb hem gemaakt in Photoshop elements 12.
En heb het dan op poster formaat A1 laten afdrukken.
Een leuke kader gekocht. Super easy om maken.

 
Foto's worden nog gemaakt.
Het woord (Csaladfa) wil zeggen familieboom in het Hongaars.
Een heel leuk cadeau en herinnering om geven van de kleinkinderen.

Geen opmerkingen: