facebook pinterest You Tube

zondag 13 december 2015

Afscheidscadeautje

Vorig jaar rond deze periode heb ik een afscheidscadeautje gemaakt voor de kids en verzorgsters van mijn jongste kapoen.
Het was toch wel een beetje emotioneel aangezien er voor Matis een nieuwe mijlpaal in zijn leventje aanbrak.
Afscheid nemen van de crech waar hij sinds 3maanden oud tot zijn 2 en half jaar verbleef heeft heel wat gevoelens bij me losgemaakt, deze mensen hebben zo lang voor hem gezorgd en hebben dat super gedaan. Op zijn laatste dagje zijn er dan ook heel wat traantjes gevloeid.
 
 

Toch wel een heel mooie herinnering aan die tijd



Ik kan alleen maar zeggen dat je deze periode moet koesteren, want voor je het weet gaat je kleine spruit naar school.                                                                                                                                                                                                                                           

Het hoeft misschien niet alleen als afscheidscadeau worden gebruikt, maar kan misschien ook een leuk idee zijn voor toekomstige mama's als suikerboontjes rond deze kerstperiode.
De foto's die je ziet waren sleutelhangers voor de verzorgsters, maar ik denk voor meter of peter ook wel een leuk hebbe ding.
 

Geen opmerkingen: