facebook pinterest You Tube

donderdag 31 december 2015

Motherhood lay-out

Hey hey allemaal,

De laatste dag van het jaar. Wat brengt het nieuwe jaar?
Tijd gaat zo snel.
Om dit jaar af te sluiten wou ik deze lay-out aan jullie laten zien. Het is er één vanuit de oude doos één van de eerste hier op mijn blog, maar zeker niet de laatste.

Hope you enjoy it.

Ik ben eigenlijk beginnen Scrappen, omdat ik het allemaal een beetje saai vond om gewoon wat foto's in een album te plakken. en vond het al snel verslavend worden. Het geeft toch dat tikkeltje meer, een gevoel opwekken en een mooie herinnering creëren.


Een beetje meer over deze pagina.
Het ben ik samen met mijn zoontje Elijah ondertussen 10 jaar oud. deze foto's dateren van 2007 dus al een tijdje geleden.






Mama worden voor de eerste keer was toch wel een enorme verandering in mijn leven en ik denk wel dat dat geld voor elke kersverse mama. Een zorg en verantwoordelijkheid voor de rest van je leven. Ik kan alleen maar zeggen koester elk moment, want voor je het weet zijn ze groot.
 

Geen opmerkingen: