facebook pinterest You Tube

vrijdag 11 december 2015

Christmas Time

Hey hey,

Waar beginnen?
Waar misschien beter beginnen dan de kerstperiode. Om een beetje in de sfeer te komen wou ik dit graag met jullie delen.
Ik genoot gisteren avond van een rustig avondje tv kijken. Je kent het wel gezellig onder een dekentje met een tas koffie,  een mooi zicht op de kerstboom. Wat moet een mens nog meer hebben. Ik dacht bij mezelf ik neem mijn fototoestel en neem wat foto's om dit momentje vast te leggen. Daar hou ik wel van sfeervolle dingetjes vastleggen om ze misschien daarna te kunnen verwerken in één van mijn scrap ideeën of knutselwerkjes.


mijn boompje
By


Night

een
 
winterse
kerstboom
 
GEZELLIGHEID
Toch wel iets waar ik veel belang aan hecht. Met nog wat kleine details kan je een heel ander gevoel creëren in huis. Zeker in een donkere,koude periode als deze geeft dit mij toch een warm en licht gevoel. Het gevoel van
 CHRISTMAS TIME !

2 opmerkingen:

Unknown zei

goeie start ! Ik kijk uit naar het vervolg...............

Unknown zei

Mooie foto's! Nice