facebook pinterest You Tube

woensdag 9 december 2015

Even kennismaken


Hallo allemaal!
 
 
 

Een kleine introductie is misschien wel op zijn plaats.

Zoals jullie misschien al wel weten is mijn naam Priscilla Beullens.
Ik ben een getrouwde dame met twee pracht van kinderen Matis 3jaar en Elijah 10jaar mijn ventje Jelle, soms het derde kind in huis :-), maar een lieve speelse man en een goede papa.
Huisdieren mogen ook niet ontbreken, en dat zijn Roucky en Nirvana onze woefkes.

Dit hier is helemaal nieuw voor mij en ik hoop dat ik naar de toekomst alleen maar kan groeien en dat ik jullie niet al te snel ga vervelen.
Mijn bedoeling is dat ik mensen kan inspireren. Het gevoel van creatief bezig zijn. Dat kan gaan van homedeco tot het kleinste knutselwerkje. Tijd maken voor jezelf en dit allemaal in een wel druk en hectisch leventje.
 
 
Dan kan ik alleen nog maar zeggen veel lees en kijk plezier.
reacties zijn altijd welkom.




4 opmerkingen:

Sylveryn zei

Dag Priscilla, ik wens jouw blog een mooi leven toe en ben razend benieuwd naar jouw volgende posts. Het gaat jou en je blog goed :)

Unknown zei

Hej Priscilla, ik wil wel graag eens met jou knutselen of whatever.
Ik begrijp ni zo goed wat dit inhoudt;) ons anske heeft wat meer uitleg nodig denk ik:) tot snel

Unknown zei

bedankt voor de interesse. grtz en tot snel

Unknown zei

knutselen komt zeker nog aan bod en ideetjes die ik in het verleden al gerealiseerd heb zullen zeker ook de revue passeren.
voor mij is dit niet alleen maar wat foto's deponeren, maar ik wil ook een verhaal vertellen en hoop dat ik daar ook wat mensen mee kan boeien.
bedankt alvast voor de interesse.